Gratis retourneren van elektronica
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over het door jou gekochte artikel bij Logitech, dan kan je het binnen veertien dagen retour sturen. Ook wanneer je het product in de sale of met een kortingscode hebt gekocht. Stuur, wanneer je dit van plan bent, van tevoren een e-mail naar de klantenservice. Jouw product kan je in de meeste gevallen gratis terugsturen. Als jouw bestelling minder was dan €40,-, dan zijn de kosten voor het terugsturen van het pakketje voor jou. Dit geldt natuurlijk niet wanneer het gaat om een verkeerd geleverd artikel. De winkel of webshop waar je jouw Logitech product hebt gekocht, zorgt voor de terugbetaling van je aankoopbedrag.
Online betalen voor je aankoop
Bij de afronding van je bestelling, kan je aangeven op welke manier je jouw aankoop wilt betalen. Logitech heeft een groot aantal betaalmogelijkheden. Je kan je aankoop voltooien met VISA, MasterCard, Discover, American Express, Eurocard, Diners Club en JCB. Heb je geen creditcard, dan kan je betalen via een cheque, postwissel of overschrijving. Hoe dit moet, lees je wanneer je deze keuze hebt geselecteerd. Als je een kortingscode hebt, is het belangrijk om deze voor je betaling te verzilveren.
Ontdek speciale Logitech forums
Logitech heeft ook speciale "communityforums", waar gamers elkaar tips en ondersteuning kunnen geven. Ook als je geen gamer bent, ben je natuurlijk welkom op het forum. Je kan hier al je vragen stellen over het gebruik van de producten van Logitech, maar ook over kortingsacties die op dat moment lopen. Er is waarschijnlijk altijd wel iemand aanwezig op het forum die jou op de juiste weg kan helpen. Ook geven de leden op het forum elkaar bijvoorbeeld tips om het gamen nog leuker en spannender te maken.
Krijg antwoord op al jouw vragen
Ervaren gamers zullen weinig moeite hebben met alle hardware en software, maar beginnende spelers of andere consumenten die producten in huis hebben van Logitech kunnen soms best wat ondersteuning gebruiken. Op Logitech.com is er daarom een rubriek "Support". Hier vind je alle meest gestelde vragen en vragen over bepaalde producten uit het assortiment, met de bijbehorende antwoorden. Het product waar je een vraag over hebt kan je zelf aanklikken. Vervolgens word je doorverwezen naar de juiste pagina met alle informatie. Je kunt er ook je aankoop registreren zodat je altijd hulp en ondersteuning kan verwachten. Op de speciale downloadpagina, kan je jouw product voorzien van de laatste software en downloads.