Voordelen voor zakelijke klanten
Zakelijke klanten kunnen bij de provider terecht voor een uitgebreid aanbod aan diensten en producten. Zo kun je in je onderneming voor een betrouwbare KPN telefoon- en internetverbinding kiezen en kan mobiel bellen voor de gehele zaak geregeld worden. Daarnaast kan je nog meer zakelijke diensten regelen, zoals een domeinnaam, hosting van websites of een cloudservice. Er is daarom ook een volledig zakelijke website ingericht met alle aangeboden producten en diensten.
Gegevens inzien en wijzigen via MijnKPN
Klanten van de provider kunnen op KPN.com eenvoudig inloggen bij MijnKPN. Op deze pagina kun je al je gegevens inzien, heb je overzicht op je abonnement(en) en kun je je internet- en dataverbruik bekijken. Daarnaast kun je hier de facturen controleren en betalen. Download de app gratis op je smartphone en je kunt altijd en overal je gegevens inzien of een extra databundel scoren.
Online hulpmiddelen via KPNVandaag
KPNVandaag is een erg handige pagina die door iedereen gebruikt kan worden en staat vol met handige online hulpmiddelen. Zo staat bovenaan de pagina de datum en de tijd, een overzicht van het laatste nieuws van de NOS en Nu.nl, een complete tv-gids, een radarscherm voor de meest recente weersopgave van Buienradar en de laatste beurskoersen. Tevens staan er directe links op naar je webmail, Facebook, NS routeplanner, Gmail en Hotmail. Deze pagina kun je gemakkelijk instellen als startpagina, zodat je alles wat je nodig hebt bij elkaar hebt staan.
Alles over de telecomwereld en kortingen via het blog
Blijf op de hoogte van alle nieuwtjes in de telecomwereld, over KPN kortingscodes en over de diverse aanbiedingen. Bezoek daarom regelmatig het blog en kijk of er nieuwe en interessante artikelen voor je bijstaan. Niet alleen nieuwtjes over telecom kom je hier tegen. Ook krijg je informatie over smartphones, mobiele randapparatuur, de laatste films die toegevoegd zijn aan het filmkanaal en over de nieuwste games. Laat je dus op het blog inspireren en ontvang de laatste tips over het gebruik van technische apparatuur.
Contact met de telecomaanbieder
Voor al je vragen of opmerkingen zijn er verschillende mogelijkheden om contact op te nemen met de telecomaanbieder. Raadpleeg eerst de uitgebreide vraag- en antwoordpagina. Daar vind je meestal het antwoord op je vraag wel terug. Je kunt ook direct contact opnemen met de chat, waarbij je live met iemand van de klantenservice spreekt. Mocht je nog geen antwoord hebben gevonden, neem dan telefonisch contact op met de klantenservice die 24 uur per dag en zeven dagen in de week open is.