Haal je aankoop geheel gratis op
Haal je het product liever zelf op, op een eigen gekozen tijdstip? De winkels van EP zijn over heel Nederland verdeeld. De kans is dus groot dat er ook een winkel is te vinden bij jou in de buurt. Laat EP tijdens de bestelling weten dat je het product graag zelf op komt halen en bekijk onder aan de website de locaties van de winkels in het hele land. Je kunt zodra je bestelling klaarligt, deze ophalen in de winkel, zonder extra kosten.
Voordelig aansluiten van nieuwe apparatuur
Heb je een wasmachine met korting besteld, maar heb je geen idee hoe je deze aan moet sluiten in huis? Of wil je een computer kopen, maar weet je niet hoe je deze aansluit aan de printer, boxen, keyboard en muis? Geen probleem met de Complete bezorgservice. Met deze service wordt het apparaat geleverd door een EP werknemer. Het product wordt uitgepakt, op de door jou aangewezen plek geplaatst en aangesloten. Ze nemen zelfs je oude apparaat mee terug (zorg er wel voor dat deze ontkoppeld is en schoon) en zo ook de verpakking van het nieuwe product, zodat jij geheel onbezorgd van je nieuwe wasmachine kunt genieten. Het oude apparaat en de verpakking worden gratis mee terug genomen.
Veilig betalen voor elektronica
Er zijn veel verschillende manieren waarop je jouw product kunt betalen bij EP. Maak je graag gebruik van iDEAL of betaal je liever met creditcard of PayPal, dat kan hier allemaal. Ook contante of pinbetaling is mogelijk in de winkel of bij de levering van een product. Ben je niet in de mogelijkheid het bedrag te betalen tijdens de aankoop? Met de samenwerking tussen Klarna en EP.nl is het mogelijk achteraf te betalen. Via Klarna ontvang je een digitale factuur via de mail. Daarnaast kun je ook kiezen voor In3, waarmee je de aankoop in drie gelijke termijnen betaalt.
Bedenktijd om je aankoop te retourneren
Het kan altijd voorkomen dat het product dat je hebt aangekocht niet blijkt te passen in jouw huis, of manier van leven. Het is dan ook mogelijk elk product retour te zenden zonder opgaaf van reden. Wel is het belangrijk het product uiteraard in nieuwe staat te retourneren. Ook is het belangrijk dat het binnen de veertien dagen bedenktijd gebeurt, anders vervalt het recht op retourneren. Daarnaast heb je recht op garantie, afhankelijk van het product (garantie is altijd bijgesloten). Mocht er toch iets stuk zijn buiten de garantie en wil je graag dat het gerepareerd wordt? Neem contact op met EP voor reparatie.
Profiteer van extra EP services
Naast de bezorgservice worden er ook andere services aangeboden: de EP Inmeetservice. Hierbij komt een EP werknemer bij u langs om te meten en te bespreken in hoeverre een bepaalde inbouwapparatuur als oven of afwasmachine past in jouw interieur. Daarnaast is er de EP Montageservice die je apparaten monteert in huis, de EP Deskundig advies als je een ondernemer wil spreken die jarenlange ervaring heeft. Ook is er de EP Reparatieservice, EP Servicegarantie en EP Pasfotoservice waar je in één van de winkels een pasfoto kunt laten schieten en drukken die wordt goedgekeurd voor officiële documenten.