Goed om te weten voordat je een Beddenbriljant bestelling plaatst
Je winkelmandje op Beddenbriljant.nl kun je op twaalf verschillende manieren afrekenen, waaronder met iDEAL, Mastercard, Belfius en in3.
Nieuwe klanten kunnen een klantaccount aanmaken, waardoor het betalingsproces sneller verloopt en ze meerdere adressen kunnen opslaan.
Je kunt via e-mail, telefonisch, het contactformulier en door een bezoekje te brengen aan de showroom vragen stellen aan de medewerkers van Beddenbriljant.
Je kunt de blogs van Beddenbriljant gebruiken als keuzehulp voor jouw nieuwe beddengoed en om inspiratie op te doen voor de inrichting van jouw slaapkamer.
Voor deskundig advies kun je op maandag tot en met zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur langskomen in de showroom in Asten.
Als je een boxspring, matras of topmatras koopt op Beddenbriljant.nl, dan heb je daar het eerste jaar volledige garantie op.
De producten van Beddenbriljant die op voorraad zijn worden doorgaans binnen één tot vijf werkdagen geleverd.
Als je je bestelde slaapartikelen van Beddenbriljant per post retour stuurt, dan is dit volledig gratis.
Je kunt Beddenbriljant volgen op social media om de nieuwste beddenaanbiedingen te spotten en om inspiratie op te doen voor jouw slaapkamer.
Mocht je geen verzendkosten willen betalen, dan kun je jouw bestelde bed of beddengoed altijd afhalen in de showroom van Beddenbriljant.